Cum pot realiza în mod real un milion de dolari în 5 ani?

Da, absolut posibil.
 Image result for millionaire flip house


Iată cum fac bani fără a folosi banii mei .... Intoarcere infinit:
16 650 de dolari x 60 de luni = 1 milion de dolari
Trebuie să plătiți în medie 16 650 USD / lună.
Puteți obține cu ușurință un profit de 1 milion în 5 ani, care investesc în case de tip flipping imobiliar.
Aveți 5 ani pentru a deveni un expert!
Începeți mici, concentrați-vă, deveniți imens în 5 ani.

    
Aveți nevoie de educație: cu cât mai multă educație și experiență aveți mai puțin risc.
    
Aveți nevoie de parteneri financiari: Da, puteți începe cu zero bani.
    
Aveți nevoie de disciplină: această afacere se referă la numere. Dacă vă duceți prin sentimentele voastre, veți pierde mare. Vă faceți banii la cumpărare.
    
Aveți nevoie de o muncă grea: pentru a face acest lucru corect și pentru a atinge obiectivul de 1 milion de dolari, acesta este un loc de muncă cu normă întreagă. Nu există comenzi rapide.
    
Trebuie să găsiți piața potrivită: starea reală în localitate. Un oraș poate fi o piață bună pentru răsturnare, în timp ce mulți alții ar putea să nu aibă oferte bune.
    
Aveți nevoie de control asupra banilor: dacă doriți să câștigați bani, trebuie să vă controlați investițiile. Fii proactiv. Nu este pasiv.
    
Aveți nevoie de pârghie: imposibilitatea de a face profituri mari fără efect de pârghie. Timpul altor oameni, banii altor oameni.
    
Finanțare prin finanțare: fără credit? Nici o problema! În domeniul imobiliar este posibil să se găsească multe modalități de a încheia o afacere. Negocierea cu vânzătorul de multe ori poate lucra pentru a fi banca ta! Ce altă afacere poți face asta?
    
Aveți nevoie de avantaje fiscale: imobilul are tone de avantaje fiscale. Acest lucru necesită educație ... veți obține mai mulți bani. Exemplu, 1031 de schimb, cu strategia potrivită și sfaturile fiscale, puteți plăti impozite zero în timp ce vindeți imobiliare și rămâneți investiți pe aceleași bunuri, chiar și pentru 5 ani sau mai mult!
    
Risc: Da, există riscuri. Dar investitorii experți realizează aproape zero riscuri, deoarece știu exact ce fac. Investiția are legătură cu controlul. Dacă nu știți ce faceți, începeți să vă educați.
Acum ... în domeniul imobiliar; 16.650 $ / lună este absolut posibil! Cu cât este mai mare tranzacția, cu atât profiturile potențiale sunt mai mari.
Ce este un realist rentabilitate a investițiilor?
In experienta mea; depinde dacă îmi finanțez banii cu banii mei sau dacă le folosesc.
În cazul achizițiilor în numerar, în general văd o rată de revenire de aproximativ 20% până la 25% într-o medie de aproximativ 2 până la 3 luni, bani în numerar; pentru un ROI anualizat de aproximativ 100-150%. Acest lucru a variat de-a lungul anotimpurilor, dar nu mai fac acest timp cu normă întreagă. Înapoi în 2011 și 2012 am făcut acest lucru cu o echipă cu normă întreagă și a fost o mare piață pentru flipping în zona Houston. Condițiile pieței s-au schimbat și mi-am schimbat strategia.
Pentru tranzacțiile cu efect de levier, în general, văd aproximativ 70% ROI; chiar și returnări infinite asupra tranzacțiilor în care am utilizat investitori privați, deoarece vor oferi 100% din investiția totală (costuri de cumpărare, reabilitare și de deținere).
Puteți obține chiar și pentru a păstra unele case de închiriere cu zero investit. Iată un exemplu pe care l-am făcut:
A cumpărat o casă: 65.000 de dolari (Super deal)
+ Reabilitare: 50.000 $
+ Costuri de exploatare: 5000 USD
Numerar total: 120.000 $
După valoarea reparației: 160.000 $
Profit: 40.000 de dolari
Dar iată ce am făcut cu casa asta. Am un investitor privat cu banii lui pe bancă făcând aproximativ 2% pe an .... Deprimant!
I-am oferit o dobândă anuală de 6% - numai plățile lunare pentru o investiție de 130.000 de dolari și casa mea reabilitată ca garanție. Îi plătesc 650 $ / lună.
Deci, aici cum a funcționat:

    
Am investit 120.000 de dolari
    
Am bani de la investitor: 130.000 de dolari .... Fă calculul! + 10.000 $
    
Am închiriat casa pentru 1.750 dolari / lună
    
Îi plătesc 650 $ / lună. faceți matematica: + 1,100 USD / lună
    
Eu țin casa
    
Îmi păstrez aprecierea
    
Păstrez fluxul de numerar pozitiv
    
Păstrez avantajele de depreciere
    
Mențin controlul asupra investiției
    
Păstrez toate avantajele fiscale
    
Sunt în control!
    
Păstrez cum știu; Pot să fac asta mereu și din nou.
Acum îmi spui ... 1.000.000 de dolari în 5 ani; posibil?
Totul se bazează pe expertiza și educația dumneavoastră. Rămâi concentrat și începeți.