Cum ai devenit milionar?

Am început cu 200 de dolari. 200 de dolari au fost tot ce aveam în contul nostru de economii și am avut încă un dolar în contul de verificare. Am împrumutat 200 de dolari din economiile noastre și m-am dus să caut ceva de cumpărat pentru a putea face niște bani. Am cumparat un Ruger Security-Six 6.37 Revolver inoxidabil pentru 167 USD pe o piata de purici. Cred că aș fi putut să încep să jefuiești băncile în aceeași după-amiază, dar am dus-o într-un magazin de pistoale la câteva blocuri, l-am vândut pentru 210 de dolari, mi-am dat soția înapoi, 167 dolari pentru a reveni la economii și am început să cumpăr lucruri revinde cu diferența de 43 USD.

Image result for millionaire



La început am cumpărat mai multe arme de foc. Mă duc la spectacole de arme și cumpăr și revând tot weekend. Aș cumpăra la o masă și vând câteva mese. Îl cumpărasem până la sfârșitul zilei cu arme de 20 dolari, până la aproximativ 200 de puști. Aș fi făcut câte 2 până la 25 USD pentru fiecare vânzare în mod normal. Ocazional, aș face o sută cam. Până la sfârșitul zilei, în mod normal, am câștigat un extra $ 200, până la 300 $ sau 350 $ într-o zi bună. A fost grozav! Mi-a acoperit jumătate din ipotecă.Asta a fost momentul în care președintele Regan a fost împușcat și aș putea spune că vânzările de arme vor încetini foarte mult, așa că am ieșit din asta și am început să cumpăr mașini uzate pentru a le revinde de la un dealer auto local nou. I-am cumpărat mașinile "din spate", comerțul pe care nu l-a putut revinde. Le-am cumpărat joi dimineața în jurul orei 11:00. Le-am plătit și am fost transportate la casa mea până la ora 14:00. Aș chema ziarul până la ora 16:00 și îi voi face publicitate în ziarul următor. Cumparam autoturisme de la 600 pana la 800 de dolari si le vandem studentilor si parintilor cu soferi adolescenti pentru intre 1000 si 1200 de dolari pe masina. Toți ar fi vânduți în după-amiaza de sâmbătă. Sunt sigur că vecinii mei i-au plăcut toate mașinile suplimentare pe care le aveam la mine acasă pentru o zi sau două în fiecare săptămână.Am avut o înghețare într-o zi în oraș și am pierdut câteva conectori de congelare și am avut alte probleme cu mașinile mele, plus un prieten amorizat pe care l-am lăsat să conducă o zi. Am decis să ieșesc din mașini și în bijuterii de aur, diamante și ceasuri Rolex pre-deținute.Scopul a fost întotdeauna să facă suficient pentru a putea începe să investească în domeniul imobiliar. Nu a durat mult timp înainte de a putea achiziționa o investiție imobiliară. Nu știam cum o să plătesc, dar am avut-o. Plata a fost de 37,50 USD pe lună pentru 5 hectare pe autostrada 183. Cred că am plătit undeva între 550 și 1300 de dolari pentru aceasta. Treizeci de ani mai târziu, mi-am dat seama că nu voi face nimic cu pământul și cred că l-am vândut pentru $ 75K. Până atunci, $ 75K nu a fost mare lucru.Am cumpărat câteva case, am vândut câteva case, am cumpărat mai multe, le-am păstrat (undeva pe aici am devenit milionar), am construit câteva duplexuri, am cumpărat câteva proprietăți comerciale (am cumpărat două clădiri comerciale în aceeași zi ... multi-milionar statutul de acum și în creștere rapidă), a cumpărat o mare proprietate comercială, și câteva mai multe case să păstreze. A construit câteva afaceri de-a lungul drumului, a vândut câteva dintre întreprinderi, dar a păstrat proprietatea imobiliară în leasing proprietarilor de noi afaceri / chiriași, iar înainte de ao cunoaște, am avut niște bani și a fost un lucru bun pentru că eram începând să îmbătrânească până atunci.


Acum sunt aproape 59 de ani. Aș fi putut să mă retrag acum un deceniu, dar asta nu ar fi fost foarte interesant. Între timp, am început o altă afacere sau două, am investit într-o serie de afaceri imobiliare, am cumpărat o altă proprietate comercială în ultima lună, ieri am fost abordat de niște prieteni care doresc să investesc și să iau un rol principal în o companie de start-up, așa că am început să cercetez această oportunitate și sper să distrug terenul pe o comunitate de apartamente de 50.000.000 de dolari / dezvoltare de retail de nivel înalt în următoarele câteva luni (încă negociind să cumpăr ultimul chiriaș, construirea și apoi începerea construcției ... Vreau să le plătesc 250.000 de dolari pentru a se deplasa, vor ca suma de 1.25MM să se miște ... întreaga lor afacere este de numai 500K $), deci da, mă bucur că nu am " retrage". Mi-ar fi ratat o mulțime de distracție, o mică 

 entuziasm și toate provocările.

... și așa am devenit milionar. Încet, de-a lungul unei vieți, începând cu aproape nimic, cu excepția unei dorințe foarte puternice de a-mi hrăni familia.Dorința este aceeași pentru o mulțime de oameni, este tocmai că fiecare are o cale diferită pentru a-și atinge scopul. Cel mai bun noroc în călătoria voastră! Sper sincer că veți avea la fel de distracție ca și mine.